Sedef Travel > Aranžmani > Leto 2020 > CRNA GORA 2020 > HOTEL BEČIĆI (ex NAFTAGAS) 2*

Hotel Bečići (nekada Naftagas) se nalazi na lokаciji kojа zаuzimа centrаlno mesto nа Bečićkoj plaži, 4km udаljen od Budve i 1km udaljen od Rafailovića pešačkom stazom.

Hotel je okružen zelenilom i idealan za porodični odmor.

Progrаm аnimаcije (besplаtno) nudi zаnimljive i rаznovrsne аktivnosti zа decu i odrаsle koji počinje u 9.00 sаti pre podne i trаje sve do kаsnih večernjih sаti. Hotel imа 116 sobа od kojih je 5 apartmana, kao i 5 soba u potkrovlju.

Svаkа sobа imа klimu(korišćenje uključeno u cenu), frižider, kаblovsku TV.

Ishrana je na bazi polupansiona (doručak i večera – švedski sto).

Besplatni sadržaji u okviru hotela Bečići:
– teretana, sportski tereni (m.fudbal,rukomet,košarka odbojka) , internet, bilijar, mini golf, stoni tenis
– dečije igralište sa klackalicama, toboganima i penjalicama
– besplatan parking
– besplatno korišćenje ležaljki na teritoriji hotela (servis na celoj teritoriji hotela)

Mogućnost korišćenja ponude poslastičarnice i „a la carte“ restorana po povoljnim cenama za goste hotela  (20% nižim od prosečnih cena).
Hotel Bečići ima 24h obezbedjnje a ulazak trećih lica na teritoriju hotela može biti isključivo po najavi.

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan – Dolazak u Bečiće u prepodnevnim satima i smeštaj u sobe (najranije od 14:00). Slobodno vreme i boravak.
1-10.dan – Boravak na bazi izabrane usluge u hotelu “Bečići” na bazi 9 polupansiona, prema programu.
10.dan – Napuštanje soba najkasnije do 09:00 h.

SMENA 17.06-26.06 26.06-05.07 05.07-14.07 14.07-23.07 23.07-01.08 01.08-10.08 10.08-19.08 19.08-28.08 28.08-06.09 06.09-15.09
BROJ NOĆI 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
TIP SOBE
1/2 soba 248€ 279€ 326,50€ 330,50€ 330,50€ 330,50€ 326,50€ 316,50€ 263€ 223€
1/3 soba 248€ 279€ 326,50€ 330,50€ 330,50€ 330,50€ 326,50€ 316,50€ 263€ 223€
1/4 soba 248€ 279€ 326,50€ 330,50€ 330,50€ 330,50€ 326,50€ 316,50€ 263€ 223€
1/4 aprtman 248€ 279€ 326,50€ 330,50€ 330,50€ 330,50€ 326,50€ 316,50€ 263€ 223€
DOPLATA: SOBA SA TERASOM POGLED MORE – 30€, SOBA SA TERASOM POGLED PARK – 20€ (po sobi)
1/2 soba potkrovlje 208€ 239€ 280.50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 270,50€ 223€ 203€
1/3 soba potkrovlje 208€ 239€ 280.50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 270,50€ 223€ 203€
1/4 soba potkrovlje 208€ 239€ 280.50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 280,50€ 270,50€ 223€ 203€
Sobe koje se nalaze u potkorovlju nemaju terasu
 Cene u tabeli su izražene u eur po osobi na bazi 9 polupansiona  (doručak i večera – švedski sto)

NAPOMENA: PUTNICI SU U OBAVEZI DA SE PRILIKOM REZERVACIJE OPREDELE ZA ODREĐEN TIP SMEŠTAJA
                         (SOBE SA TERASOM / POGLED MORE / POGLED PARK) I NE POSTOJI MOGUĆNOST NAKNADNIH IZMENA !!!

POPUST SE NE ODNOSI NA DOPLATE (TERASA)

POPUSTI ZA DECU:
-dete do 2 god. – gratis u zajedničkom ležaju i nema ishranu
-dete od 2 do 12 godina u zajedničkom ležaju u pratnji 2 odrasle osobe ostvaruje popust 50%
-dete od 2 do 12 godina u sopstvenom ležaju u pratnji 2 odrasle osobe ostvaruje popust 30%
-prvo dete od 2 do 12 godina u sopstvenom ležaju popust 30%, a drugo dete od 2 do 12 godina u zajedničkom ležaju ostvaruje popust 50%, u pratnji 2 odrasle osobe.
Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (punoplative) osobe.
Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

PRILIKOM REZERVACIJE SMEŠTAJA MORA SE DOSTAVITI FOTOKOPIJA ZDRAVSTVENE KNJIŽICE OD DETETA.

ARANŽMAN OBUHVATA:
-Smeštaj u hotelu “Bečići” u izabranoj smeštajnoj jedinici na bazi 9 polupansiona (doručak i večera)
-Organizaciju aranžmana.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
-Prevoz turističkim autobusom (klima, audio/video oprema)
-Boravišna taksa, prijava i osiguranje  iznosi 1,50€ za odrasle, 1,00€ za decu od 12-18. god. i 0,50€ za decu od  2-12. god. po osobi i danu, plaća se na recepciji
-Individualne troškove
-Medjunarodno zdravstveno osiguranje

OSTALE  VAŽNE  NAPOMENE: 
– putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
– peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
– predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
– u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
– organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
– organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
– na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš.
– organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
– putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
– maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
– potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
– za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 50 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
– first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
– agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
– u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
– agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
– agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
– u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 50) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

OSTALE  VAŽNE  NAPOMENE: 
•Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata…), agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1000 dinara po ugovoru.

  • Redosled sedenja u autobusu se pravi prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju. Prilikom pravljenja redosleda sedenja uzimaju se u obzir stariji putnici, trudnice, porodice sa decom (do 12 godina), putnici sa dokumentovanim zdravstvenim problemima… Prvi red sedišta su službena sedišta i ako nema potrebe, ne izdaju se putnicima. Putnik je dužan da prihvati sedište koje mu agencija dodeli.
  • Putnik je dužan da prilikom potpisivanja ugovora dostavi organizatoru putovanja sve tražene podatke, uključujući i broj isprave sa kojom se prelazi granica. Ukoliko prilikom potpisivanja ugovora nije dostavio traženi podatak, rok za dostavu je 48 sati.
  • Za putnike koji poseduju crveni biometrijski pasoš Republike Srbije, za ulazak u EU pasoš treba da važi minimum 3 meseca od dana povratka sa putovanja, a za ulazak u Republiku Tursku minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.  Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
  • Dan pred polazak organizator putovanja šalje obaveštenje sa svim detaljima polaska. Ukoliko ne dobijete poruku obavezno kontaktirajte agenciju radi dobijanja tačnih podataka oko polaska na putovanje.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3,5 do 4h vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
  • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo jer ni prevoznik ni hotel ne odgovaraju za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati niti se organizatoru putovanja pišu prigovori u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
  • Napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome, potrebno je jasno sagledavanje situacije da su u vozilu, muzika i filmovi koji se puštaju neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu ne može se individualno za svako sedište podešavati i imajte u vidu da ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.
  • Prostor za prtljag u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljaga po putniku je jedan kofer i jedan komad ručnog prtljaga.
  • Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” pa Vas molimo da to imate u vidu.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
  • Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade.
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu).
  • Putnicima koji imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučujemo da na internetu provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom na putovanju.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15:00h (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09:00h. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš / WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Organizator putovanja u slučaju ne objavljivanja tačnog imena hotela, obavezuje se da ime postavi najkasnije 7 dana pre polaska na put. U slučaju promene hotela, organizator je dužan o tome obavestiti sve putnike, a zamenjen hotel mora u svemu odgovarati standardima hotela datog u opisu programa.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, fen za kosu, internet…). Savetujemo da se i sami više informišete o istima putem interneta, na društvenim mrežama i specijalizovanim portalima koji pružaju tu vrstu pomoći putnicima poput www.tripadvisor.com, www.booking.com…
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Zahtevi za konektovane sobe, family sobe i sl uzeće se u razmatranje ali grupni autobuski aranžmani ne podrazumevaju ovakvu vrstu smeštaja niti izbora soba i njihovog sadržaja (balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležaj…). Agencija organizator ne može obećavati ovakve usluge.
  • Smeštaj na grupnim aranžmanima ovog tipa je u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem namenjene za smeštaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj je pomoćni i može biti standardnih ili manjih dimenzija.
  • Sva vremena u programima putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Rezervacije hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 30%. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
  • Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja.
  • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
  • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
  • Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
  • Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno za pojedine destinacije. Savetujemo Vas da isto posedujete za sva Vaša putovanja jer u suprotnom sami snosite odgovornost za eventualne posledice prilikom kontrole države u koju putujete kao i kontrole u državama kroz koje prolazite.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
  • Organizator zadržava pravo da putem Last minute ponude prodaje svoje aranžmana po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su započele plaćanje ili uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime eventualne razlike u ceni.
  • Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.

 

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja

PREMA ZAKONU O TURIZMU ORGANIZATOR PUTOVANJA IMA PROPISANU POLISU OSIGURANJA BROJ 2700460 OD 01.01.2020. GODINE – ROK VAŽENJA 01.10.2020. GODINE, POLISA DUNAV OSIGURANJE A.D.O, U VISINI OD 200000 EVRA ZA SLUČAJ INSOLVENTNOSTI ORGANIZATORA PUTOVANJA I ZA SLUČAJ NAKNADE ŠTETE KOJA SE PROUZROKUJE PUTNIKU NEISPUNJENJEM, DELIMIČNIM ISPUNJENJEM ILI NEUREDNIM ISPUNJENJEM OBAVEZA ORGANIZATORA PUTOVANJA KOJE SU ODREĐENE OPŠTIM USLOVIMA I PROGRAMOM PUTOVANJA

U SLUČAJU NEDOVOLJNOG BROJA PUTNIKA ROK ZA OTKAZ PUTOVANJA JE PET DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

AGENCIJA ZADRŽAVA PRAVO DA REALIZUJE PREVOZ UZ KOREKCIJU CENE ILI U SARADNJI SA DRUGOM AGENCIJOM

AGENCIJA ZADRŽAVA PRAVO KOREKCIJE CENA U SLUČAJU PROMENA NA DEVIZNOM TRŽIŠTU

AGENCIJA NE SNOSI ODGOVORNOST ZA EVENTUALNE DRUGAČIJE USMENE INFORMACIJE O PROGRAMU PUTOVANJA

ORGANIZATOR ZADRŽAVA PRAVO PROMENE REDOSLEDA POJEDINIH SADRŽAJA U PROGRAMU

UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA TURISTIČKE AGENCIJE SEDEF TRAVEL DOO

POSEBNE NAPOMENE SU SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA

ORGANIZATOR PUTOVANJA TURISTIČKA AGENCIJA SEDEF TRAVEL, LICENCA OTP 353/2020

Sifra MNG -Hotel Becici br 1 od 11.02.2020

 

Svаkа sobа imа klimu, frižider, kаblovsku TV.

Hotel imа 116 sobа od kojih je 5 apartmana.

Postoje sobe koje se nalaze u prizemlju, prvom spratu, drugom spratu i potkrovlju bez terasa i sa terasom (pogled more ili park).

 

 


Pošaljite upit


Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po Srednjem kursnu NBS-a, u skladu sa sledećim uslovima:
 30% od cene aranžmana plaća se prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišćenja usluge
– platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja
– 30%  od cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do 15.Decembra 2020. godine – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju
– 30% od cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do 15.decembra  2019. god bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja).

-30% prilikom rezervacije,a ostatak na 6 mesecnih rata kreditnom karticom Komercijalne banke

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
– putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Mesto određeno za prijem reklamacija je: SEDEF TRAVEL DOO, Kraljice Natalije 5, 11000 Beograd, mail: info@sedeftravel.rs  tel: 011 3671331
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Radevic Milica


Za informacije ili zakazivanje



Pozovite nas ukoliko
imate dodatnih pitanja