Sedef Travel > Aranžmani > Bratislava 5 DANA

Bratislava je glavni i najveći grad Slovačke. Udaljena je od Beča samo 60km, a interesantna stavka jeste da su pre Prvog svetskog rata ova dva grada bila povezana električnim tramvajem. Na istočnoj obali Dunava istorija priča svojim jezikom, a na zapadnoj se smestio i razvija se moderan grad. Bratislava je oduvek bila jedno od kulturnih sedišta Evrope, danas je centar kulture i industrije.

1. dan NIŠ – BRATISLAVA

Dolazak na aerodrom “Konstantin Veliki” dva sata pre poletanja aviona. Čekiranje na let. Po sletanju na aerodromu Bratislavi, individualan transfer do hotela. Smeštaj u botel/hotel. Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Noćenje.

2. – 4. dan BRATISLAVA

Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Preporučujemo vam da posetite čuveni zamak smešten na malom bregu sa prelepim pogledom na Dunav, gotsku katedralu Svetog Martina koja je ujedno najvažnija i najstarija katedrala u Bratislavi gde su se krunisali brojni mađarski kraljevi, naravno neizostavna je poseta restorana koji se naziva NLO zbog svoj jedinstvenog oblika letećeg tanjira koji se nalazi na novom mostu. U centru grada posetite staro jezgro grada, staro narodno pozorište izgrađeno u neo renesansnom stilu, crkvu svete Elizabete, gradsku kuću u kojoj se danas nalazi Gradski muzej a u vreme Božića na ovom trgu se održava Božićni sajam i mnoge druge znamenitosti koje čine Bratislavu jednu od najlepših prestonica centralne Evrope. Noćenje

5. dan BRATISLAVA – NIŠ

Doručak. Napuštanje botela/hotela. Individualan transfer na aerodrom. Polazak aviona za Niš. (Kraj usluga)

***Promotivna cena aranžmana***
Cenovnik br.01, važi od 03.01.2018. do popune mesta

 Datumi  05.03.-09.03.
 Botel  Od 119 eur
 Hotel 3*  Od 219 eur

Cene iz tabele su u evrima, po osobi

Aranžman se plaća u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Uni Credit banke na dan uplate.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • povratni avionski prevoz na relaciji Niš –Bratislava – Niš low cost avio kompanijom Ryann Air sa svim aerodromskim taksama
  • ručni prtljag dimenzija 55cm x 40cm x 20cm, maksimalne težine 10kg
  • smeštaj u odabranom smeštajnom objektu na bazi 3 noćenja u prema objavljenom cenovniku botel bez doručkaili hotel 3* sa uslugom noćenja sa doručkom (švedski sto)
    (botel-dvokrevetne kabine sa zasebnim kupatilom na brodu usidrenom na Dunavu, hotel-dvokrevetne sobe sa zasebnim kupatilom)
  • troškove organizacije putovanja

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • individualan transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • individualno zdravstveno osiguranje
  • čekirani prtljag
  • obrok i piće na letu
  • boravišnu taksu

NAČINI PLAĆANJA:

  •  plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu
    UniCredit Banke za efektivu na dan uplate.
  •  uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15
    dana pre polaska gotovinom, karticama, uplatom na račun ili čekovima
    na 6 mesečnih rata.
  •  uplatom celokupnog iznosa karticama banke Intesa na 12 jednakih
    mesečnih rata.

Cena je rađena na bazi osnovne tarife avio prevoznika, ukoliko nema mesta na pomenutoj tarifi, moguće je putovati uz doplatu po ceni sledece raspoložive tarife.

Za program putovanja pod posebnim uslovima, a vezano za prodaju najnižih tarifa avio karata kod avio kompanije, primenjuju se posebni uslovi otkazivanja, odnosno karta kupljena po najnižoj tarifi ne može se zameniti niti refundirati, kao ni iznos aerodromski taksi. Kupovina avio karata se vrsi odmah pri uplati aranžmana. Ponuda smeštaja zavisi isključivo od raspoloživosti kapaciteta iz rezervacionog sistema. U slučaju da u navedenim objektima nema mesta moguće je realizovati putovanje uz doplatu.

DOPLATE:

za 1/1 sobu na upit

čekirani prtljag 15kg 16 eur po pravcu, 20 kg 23 eur po pravcu (plaća se prilikom rezervacije)

Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujmeo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

U cenu aviokarte nije uračunat obrok ili piće u avionu. Moguće uz doplatu tokom leta.

NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Postoji mogućnost jutarnjih ili večernjih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika. Postoji mogućnost da se dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). Prilikom uplate rezervacije putnici su u obavezi da dostave kopiju prve strane važećeg pasoša. U suprotnom, agencija ne snosi odgovorost ako se avio karte odštampaju sa pogrešnim imenima, dok putnici snose troškove štampanja novih karata.

**Rok za izdavanje karte je 24h od trenutka pravljenja rezervacije! Kako je upitanju low cost kompanija, kupljena karta ne može se zameniti niti refundirati, kao ni iznos aerodromskih taksi. U slucaju otkaza aranzmana avio karta ne podleze refundaciji.

Kako je u pitanju let Low cost avio kompanijom kartu je neophodno elektronski čekirati najkasnije 7 dana pre započinjanja putovanja – kako u polasku tako i u povratku.Obavezni ste da e-mailom pošaljete zahtev za chekiranje na AVIO@FLYFLYTRAVEL.COM ili da nas kontaktirate telefonom na 011/2185616 najkasnije jedan dan pre putovanja. Mi ćemo Vam poslati dokument koji treba odštampati i poneti sa sobom na aerodrom. Drugi način je da dođete do bilo koje naše poslovnice i lično preuzmete odštampani check-in. Da bi Vas čekirali za let morate nam dostaviti podatke iz pasoša svih putnika – datum rođenja, broj pasoša, država koja je izdala pasoš, datum kada je pasoš izdat i datum do koga pasoš važi.

Ako ne ispoštujete gore navedenu proceduru platićete penale na aerodromu

Da bi Vas čekirali za let iz Niša morate nam dostaviti podatke iz pasoša svih putnika, a to su:

  •    datum rođenja,
  •    broj pasoša,
  •    država koja je izdala pasoš,
  •    datum kada je pasoš izdat i
  •    datum do koga pasoš važi.

OTKAZ PUTOVANJA:

U slučaju odustajanja od putovanja korisnik je dužan da organizatoru putovanja nadoknadi realne troškove avio karte i smeštaja prema pravilima koje postavi avio kompanija odnosno smeštajni objekat. Kako se let realizije na low cost avio kompaniji refundacija tarife i taksi nije moguća. U slučaju smeštajnog objekta primenjivaće se penali koje propise sam smeštajni objekat.
Za program putovanja pod posebnim uslovima, a vezano za prodaju ekonomskih tarifa avio karata kod avio kompanije i low cost kompanija, primenjuju se posebni uslovi otkazivanja, odnosno kupljena karta ne može se zameniti niti refundirati, kao ni iznos aerodromski taksi, te ne podlezu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz čl.12. ovim Opštih uslova jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK. Takodje, stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja kroz rezervacione hotelske sisteme koji uslovljavaju nemogućnost promene i refundacije. Eventualni prigovori moraju se uputiti hotelu na licu mesta, pismenim putem. Prigovori upućeni nakon odjave iz hotela, neće biti uzeti u razmatranje.Prijem pisanih  reklamacija na adresu Knez MihaIlova 30/II i na mail zalbe@flyflytravel.com. Rok za ulaganje reklamacija je 8 dana od zavrsetka putovanja, a rok za resavanje o reklamaciji je 8 dana od njenog prijema.U hitnim slucajevima,putnik moze kontaktirati Organizatora na telefon 011/2185-616.

NAPOMENE U VEZI TRANSFERA:

Kako je individualan transfer u pitanju preporuka za putnike je da koriste gradski prevoz koji vozi do glavne železničke stanice u Bratislavi.
Autobusi: 61, 96.
Navedene informacije informativnog su karaktera.

OPŠTE NAPOMENE:

  • Organizator putovanja je Fly Fly Travel sa licencom 598/2010 .
  • Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu.
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost .
  • Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme poletanja aviona.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
  • Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
  • Maloletni putnici, koji ne putuju u pratnji roditelja, prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja.
    Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.
  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

 

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja
Organizator putovanja je turistička agencija FLY FLY TRAVEL, licenca OTP br 598/2010.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

Botel Marina

Botel Marina


Smeštajni objekat Botel Marina nalazi se na pristanu ispod Bratislavskog dvorca, na reci Dunav i na 8 minuta hoda od Starog grada. U ponudi ima besplatan bežični internet i bar. Smeštajni objekat poseduje bar i restoran.

Iz kabina se pruža lep pogled na dvorac ili Dunav. Svaka smeštajna jedinica poseduje TV, mali frižider i sopstveno kupatilo.

Do izložbenog centra Inheba možete lako stići - samo pređite most SNP, koji se nalazi pored objekta.

Destinacija Stare Mesto je odličan izbor za putnike koje zanimaju hrana, istraživanje Starog grada i šetanje.



Botel Gracia

Botel Gracia


Botel Gracia je netipičan hotel na Dunavu u centru Bratislave. Smešten je odmah preko puta Slovačke nacionalne galerije, u blizini Novog mosta.Iz hotela se pruža panoramski pogled na Bratislavski dvorac, na Dunav i na mostove. Staro gradsko jezgro udaljeno je samo 3 minuta hoda. Botel Gracia se nalazi na idealnoj lokaciji za obilazak znamenitosti ili za poslovni put u slovačku prestonicu. U hotelu je obezbeđen besplatan bežični internet.Do hotela se može veoma lako doći gradskim prevozom.



Hotel Bratislava

Hotel Bratislava


Hotel Bratislava se nalazi na pola puta između Međunarodnog aerodroma Štefanik u Bratislavi i centra grada. Nudi besplatan internet, kvalitetna jela i parking sa obezbeđenjem.U foajeu možete besplatno koristiti internet punkt sa štampačem. Velnes centar i tereni za tenis i mali fudbal takođe su vam na raspolaganju u okviru objekta.U restoranu Atrium služe se jela moderne internacionalne kuhinje i tradicionalni slovački specijaliteti, kao i raznovrsna slovačka i strana vina.Hotel Bratislava nalazi se na samo 1,5 km od izlaza Bratislava-Ružinov sa autoputa D1. Do centra grada možete stići za 20 minuta vožnje tramvajem.



Hotel Holiday Inn

Hotel Holiday Inn


Holiday Inn Bratislava nalazi se na 10 minuta pešice od poslovnog centra Forum. Smešten je na pola puta između Starog grada i Aerodroma Bratislava, udaljenih 5 km. Autobusi koji saobraćaju do centra grada zaustavljaju se na 200 metara od objekta. Sve sobe su klimatizovane. Svaka smeštajna poseduje spavaći deo, pribor za pripremu čaja/kafe i flat-screen TV sa kablovskim kanalima. Gosti mogu besplatno koristiti zatvoreni bazen, fitnes centar i saunu. Tajlandske masaže i teniski teren u okviru objekta na raspolaganju su uz doplatu. U restoranu Brasseria služe se jela slovačke i internacionalne kuhinje.




Pošaljite upit



Za informacije ili zakazivanje



Imate dodatnih pitanja?

Radno vreme Sedef Travel agencije je radnim danima od 9-17h, a subotom od 9-12h.

Stojimo Vam na raspolaganju za sva dodatna pitanja putem kontakt forme:

Pozovite nas ukoliko
imate dodatnih pitanja